ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Λαγκαδάς 02-09-2019

ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δ Η Μ Ο Σ  Λ Α Γ Κ Α Δ Α

ΘΕΜΑ: « Ορισμός Αντιδημάρχων, μεταβίβαση αρμοδιοτήτων, εξουσιοδότηση υπογραφών».

Απόφαση αρ.: 756/2019

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α' 134).

  2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

  3. Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010’’, όπως ισχύει.

  4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με την αντιμισθία.

  5. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ. ΓΠ-191/20.3.2014 (Β’ 698) για τον Δήμο Λαγκαδά, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 41.103 κατοίκους.

  6. Το γεγονός ότι ο Δήμος Λαγκαδά έχει επτά (7) Δημοτικές Ενότητες.

  1. Το γεγονός ότι στο Δήμο Λαγκαδά δύναται να ορισθούν έως έξι (6) Αντιδήμαρχοι.

  1. Την υπ’αρ. 82/59633/20.08.2019 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών περί ορισμού Αντιδημάρχων.

   9. Το από 25-8-2019 Πρωτόκολλο Ορκωμοσίας της νέας Δημοτικής Αρχής για τη δημοτική θητεία 01-09-2019 έως 31-12-2023,

  1. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας Δήμου Λαγκαδά (ΦΕΚ 2925/01-11-2012 τ. Β' και 830/29-03-2016 τ.Β’),

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Λαγκαδά, με θητεία από 02-09-2019 και έως την 01-09-2020, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει τις αρμοδιότητες ως εξής :

 

    1. Τον κ. Αϊβαζίδη Χαράλαμπο του Αναστασίου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :

- την ευθύνη και εποπτεία σε όλα τα θέματα της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, της Διεύθυνσης ΚΕΠ και της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου, όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 15, άρθρο 19 και στο άρθρο 16, αντίστοιχα, του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

- την ευθύνη και εποπτεία σε όλα τα θέματα του υπηρετούντος προσωπικού του Δήμου.

- Ειδικότερα για τα θέματα των Οικονομικών Υπηρεσιών :

- την εξουσιοδότηση υπογραφής των εγγράφων, που σχετίζονται με τη λειτουργία των ανωτέρω Υπηρεσιών.

 

    1. Τον κ. Προκοπίδη Γεώργιο του Λάζαρου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :

- την ευθύνη και εποπτεία σε όλα τα θέματα του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής του Δήμου, όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 11 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

- την εξουσιοδότηση υπογραφής των εγγράφων, που σχετίζονται με τη λειτουργία των ανωτέρω Υπηρεσιών.

    1. Την κα Σαρίκου Άννα του Θεόφιλου και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :

- την ευθύνη και εποπτεία σε όλα τα θέματα του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου, όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 12 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου, καθώς και την αρμοδιότητα του άρθρου 17 του Ν. 4056/2012 (52 Α’), σχετικά με τη διαχείριση ανεπιτήρητων παραγωγικών ζώων.

- την εξουσιοδότηση υπογραφής των εγγράφων, που σχετίζονται με τη λειτουργία των ανωτέρω Υπηρεσιών.

    1. Την κα Κοτσώνη Ελισσάβετ του Αριστείδη και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :

- την ευθύνη και εποπτεία σε όλα τα θέματα της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου, όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 14 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

- την εξουσιοδότηση υπογραφής των εγγράφων, που σχετίζονται με τη λειτουργία των ανωτέρω Υπηρεσιών.

    1. Τον κ. Δοϊρανλή Πέτρο του Κωνσταντίνου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :

- την ευθύνη και εποπτεία σε όλα τα θέματα της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 13 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

- την εξουσιοδότηση υπογραφής των εγγράφων, που σχετίζονται με τη λειτουργία των ανωτέρω Υπηρεσιών.

    1. Τον κ. Τζανή Μιχαήλ του Βασιλείου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :

- την ευθύνη και εποπτεία σε όλα τα θέματα της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και της Διεύθυνσης Πολεοδομίας (Υ.ΔΟΜ) του Δήμου, όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 17 και στο άρθρο 18, αντίστοιχα, του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

- την εξουσιοδότηση υπογραφής των εγγράφων, που σχετίζονται με τη λειτουργία των ανωτέρω Υπηρεσιών.

 

Β. Σε όλους τους ανωτέρω Αντιδημάρχους παρέχεται η εξουσιοδότηση για την υπογραφή των γνήσιων φωτοαντιγράφων και για τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αϊβαζίδης Χαράλαμπος του Αναστασίου.

Ε. Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα της Θεσσαλονίκης και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Λαγκαδά και στο πρόγραμμα     «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».

Εσωτερική Διανομή :

1) Γραφείο Δημάρχου

2) Ορισθέντες Αντιδημάρχους

3) κ.κ. Προϊσταμένους Υπηρεσιών

4) Δημοτικές Ενότητες

5) ΚΕΠ Δήμου

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΑΓΚΑΔΑ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΑΧΜΑΤΖΙΔΗΣ

Λίστα Συνημμένων Αρχείων
Download this file (ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ - ΔΙΑΥΓΕΙΑ.pdf)antidimarxoi